středa 26. října 2011

Předběžné sčítání

Teď v podvečer to havrani přinesli odkudsi z divokého Západu - nevinně vyhlížející balíček pergamenů se ještě třepotá ve větru, ale už je to stejně jedno, je přečtený. Aneb co se stane, když nás uprostřed práce na textu zastihne mail od Michaela? Veškeré snahy pokračovat v jodidovilibé činnosti jdou do pryč a my žhavíme přímou linku na Sikara.
Mám pro tebe špatnou zprávu. 
No, jak se to vezme. Já ani jiný než tento předběžný výsledek neočekávala - v otázce úspěšnosti svých textů v širém oceánu veřejné publikace jsem téměř smrtící skeptik (smrtící pro moje texty, především ty rozepsané). Navíc Žoldnéři už začínají být stejně profláknutí jako Cena Karla Čapka, mezi fanoušky fantasy možná ještě profláklejší. Já sama kolikrát radím zneuznaným mladým géniům, aby se vykašlali na rady zapšklé staré redaktorky, co si nevidí na špičku nosu (ano, skutečně si tam nevidím, překážejí mi rámky brýlí), a obesílali soutěže. Žoldnéři jsou stejně často jmenovanou možností jako CKČ. 
Víte, já jsem spokojená. Čárku za účast mám na toulci jistou, po ničem dalším momentálně ani netoužím. Roky jsem si cestovala po vlastních světech, aniž bych potřebovala něčí společnost, natož aby mi čtenáři začali kecat do děje a pobízeli mne k dalšímu psaní. Jistě, ty doby se skoro mohou nazývat pravěkem, jak dlouho už straším ve virtualitě, nicméně podstata zůstává stejná. Je naivní domnívat se, že právě můj text bude natolik dobrý, aby obstál v takové konkurenci. Je to výzva, je to zábava - ovšem nic víc. Budu bohatě spokojená, když jistému plchovi budu moci přišlápnout čupřinu. A pokud ne, nevadí. Rozdáme si to zase jindy.
Předběžný součet tedy vyhlíží takto: 
- upozornit na sebe: splněno
- dát o sobě zase vědět: splněno
- rýpnout drápkem do povědomí: stand by režim
Aneb popojedem, ještě nás čeká vyhlazení lidstva, výmaz paměti, rozsévání nepokojů, vlastizrada, královnovražda, několik epických bitev a likvidace nepohodlného boha. 
Jo.

2 komentáře:

  1. Už jenom týden! Pak vybafne soutěžní text i tady - sice bych ho mohla vyvěsit na nejbližším kmeni už teď, protože neoficiální výsledky jsou jistě už stanovené (jinak by si Barbar nezval určité autory jmenovitě), ale řekněme, že Jodid to stejně už četl, tak není kam spěchat. :)

    OdpovědětVymazat